Jak działamy

Sekcja spotyka się (zazwyczaj) co dwa tygodnie. Datę, godzinę i miejsce, tak samo jak temat prac i termin ich nadsyłania, podajemy na bieżąco, w menu po prawej stronie oraz na naszym fanpage’u.

Każde spotkanie składa się z dwóch części: pierwszej, w której omawiamy nadesłane wcześniej teksty i drugiej, w której ustalamy szczegóły kolejnego spotkania i wymieniamy się bardziej ogólnymi przemyśleniami, pomysłami na przyszłość czy sugestiami, popijając przy tym piwo / herbatę / sok / kawę.

Zasady przesyłania prac:

Piszemy głównie w języku angielskim, ale akceptujemy prace w języku polskim. Teksty (niekoniecznie na zadany wcześniej temat), nadsyłamy anonimowo za pomocą Wysyłacza Tekstów.

Wysyłacz Tekstów to formularz, który pozwala wybrać ze swojego urządzenia plik z tekstem, wpisać odpowiednie godło* i przesłać plik do wspólnego folderu. Zawiera też link prowadzący do tego folderu, tak abyśmy mogli przeczytać teksty przed spotkaniem.

Żeby uzyskać dostęp do Wysyłacza Tekstów, trzeba się z nami najpierw skontaktować! E-mail: creativeuj@gmail.com; Facebook: Creative Writing KNA UJ.

Ograniczeń w treści, formie i objętości nie ma żadnych, choć biorąc pod uwagę, że na przeczytanie tekstu mamy raptem kilka dni, wolelibyśmy, żeby nie przekraczały 20 stron.

—–

* To forma kreatywnego podpisywania anonimowo nadsyłanych tekstów, która ułatwia nam ich identyfikowanie na spotkaniach. Jak to działa? Najlepiej wyjaśnić na przykładzie: jeśli w opisie zadania (do wglądu w sprawozdaniach ze spotkań lub menu po prawej) podano, że podpisujemy się ulubionym gatunkiem ropuchy, to w polu Godło wpisujemy np. „ropucha paskówka”.
UWAGA! Pamiętajcie, że godło przypisane jest nie do konkretnego pisemnego zadania (bo te mogą być ruchome), ale do daty spotkania, na którym będziemy je omawiać!

Reklamy